dijous, 11 d’abril del 2013

4.- Avatar Analògic


DESCRIPCIÓ:
Per fer aquestes activitats m'he fet una foto fins al pit en blanc i negre. La foto l'utilitzarem per fer tres làmines. I una altra làmina farem una gamma de grisos de tres tipus, que seran: d'ombres, de punts i de ratlles. A les tres làmines hi farem la silueta de la nostra foto, i a partir d'aquí, farem en la primera làmina la nostra cara amb ombres, a la segona la nostra cara amb punts. I a la tercera la nostra cara amb línies.
PROCÈS:
Vaig començar fent la gamma de grisos fent tres files de 8 quadrats. En la primera fila vaig utilitzar el llapis per fer el clarobscur. A la segona fila vaig utilitzar un retolador de punta normal per fer punts mostrar el clarobscur. A la tercera fila vaig utilitzar el mateix retolador per fer un clarobscur de línies.

Aquesta és la foto que vaig utilitzar per fer les làmines 5,6 i 7.

Per començar a fer la làmina 5 vaig utilitzar la foto en blanc i negre, per fer la meva silueta amb ajuda de la foto. Al acabar de fer la silueta he hagut de fixar on tenia les ombres a la cara.


Per començar la làmina 6, he fet el mateix que la làmina 5. Però fent el mètode de puntillisme. Fixant-me en les ombres, el color.

Per fer la làmina 7, hem calcat la foto de blanc i negre, resseguint el perfil per començar ha posar les línies.

Els resultats de les làmines amb l'ajuda de la foto en blanc i negre són aquestes.



Aquesta no m'ha agradat molt perque em costava fer les ombres, ja que tenia que difuminar i que sembles l'ombra real. Com ha quedat no m'ha agradat.


La làmina de punts m'ha agradat més, encara que el fer punts era pesat perque al principi veies que era molt però era divertit fer-ho. Com ha quedat la làmina m'agrada tot menys la boca.
Fer aquestes làmines ha sigut divertit en veure com era el resultat. A mi m'agradaria repetir l'actvitat, ja que es amena i divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada