dijous, 11 d’abril del 2013

3.- Avatars


Descripció:
La activitat que hem fet consistia en fer avatars semblants a nosaltres. Per trobar pagines on crear els avatars, la professora ens ha posat uns quants links a la pàgina oficial de la classe per que sigui més fàcil trobar les pàgines. El minim dels avatars que teniem que fer eren cinc. Jo he fet uns vuit o nou. No he fet tots els avatars que la profe ens ha posat a la web, sino que he buscat per la meva conta.
Definició Avatar: 
En si l'Avatar és una imatge que ens caracteritza en el moment de realitzar una conversa Virtual coneguda com Xat, ja que l'Avatar en si són les imatges que nosaltres fem servir en tot Messenger (els més coneguts Windows Messenger Live o Yahoo Messenger) en la qual canviem per posar les imatges que nosaltres desitgem, però en realitat la funció de l'Avatar  és segons la imatge que es posi caracterizaa la persona o el seu humor d'aquest moment.
Procés:
Flashface: Aquest crador d'Avatars, té molta varietat de cabells, boques, ulls, nasos, ulleres, etc.

8-bit yourself: Aquest té poca varietat, ja que es veu en vuit bits.

digibody: Aquest no si m'ha assembla res. Aquest creador de Avatars és per fer caricatures.
faceyourmanga: Aquesta m'ha agradat molt, per la tant varietat de cabells que té i amb el que se m'ha assembla.

julian opi: Aquest es pobre en varietat. 

simpsonsmovie: Aquest es divertit com queda fent que s'assembli a mi.
unique:És molt infantil, però està bé com queda.

urfooz:Està bé com queda al final, però lo que no m'ha agradat és que es veu el cos.

zptweb: Aquest és molt simple, però està bé.
El que més m'ha agradat ha sigut el faceyourmanga.
Opinió personal:
Ha sigut divertit fer aquesta activitat. Jo la tornaria a fer . 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada